Sunday, January 07, 2007

کجای زندگیم ایستاده ام


به عقب می نگرم به پشت سرم به عمر رفته ام
به همه آن پستی ها و بلندی ها که بالا رفتم و پایین آمدم
به راههای صافی که با
آرامش رفتم ما الان که نگاه می کنم می بینم
اگر همه جاده زندگیم صاف بودهیچی یاد نمی گرفتم
به قول معروف جاده ای که هیچ مانعی در آن نیست احتمالا به هیچ جا نمی رسد
به روبرویم می نگرم به آینده به روزهای در انتظارم
و می اندیشم چگونه با این امکانات
آرزوهایم را در دنیای واقعیت تحقق بخشم
و اما حال، زمانی که در آن هستم
می خواهم آن را نفس بکشم ببلعم و استفاده کنم
جوری که اگر رفت افسوس رفتنش را نخورم
اگر من رفتم او افسوس رفتن مرا بخورد
او و اطرافیانم با خاطره ای که در ذهن آنها حک می کنم
آن روز دور نیست نه برای من نه برای تو شاید
همین امروز باشد کسی چه می داند.....

1 Comments:

Blogger Gipsy said...

some of the roads without lock mean somebody paased the road and tried to fix it for somebody like you.you can pass them so fast and go for some roads which are nobody have not be there.....

7:09 PM  

Post a Comment

<< Home