Wednesday, November 01, 2006

اتاق عمل


این رو هم قبلا نوشتم
شنیدم در بیمارستان میلاد روزی 170-180 عمل جراحی انجام می شه و جالب این که با لباس اتاق عمل باید تو صف بشینی تا وقت عملت برسه مردا یه طرف زنها یه طرف یه مانیتور گنده هم وضعیت هر اتاق نشون میده که کی توشه چه عملی داره انجام میشه و غیره

خدایا من برای عمل شدن این عقده های روحی چقدر باید تو صف وایسم نکنه نوبت من بشه بگی پزشک معالج شما رفته نکنه اونقدر شلوغه که تا آخر دنیا به من نوبت نرسه؟
که به من گفتی : تو الان تو اتاق عملی
گفتم : یعنی چی؟ دکترم کیه؟ چرا من هیچی حس نمی کنم؟
گفت : دکترت خوب خودتی و این دنیا هم اتاق عملته و من یه عالمه دستیار هم برات فرستادم اما تیغ دست تو

یه دفعه یاد داستانی که تویه یه کتاب آموزشی زبان خونده بودم افتادم مردی که می خواست خودش خودشو جراحی کنه آره تویه خونه خودش همه چیزو فراهم کرد حتی کلی هم در مورد پزشکی و عمل تحقیق کرد و خوند با سر موضعی سینشو شکافت اما نتوست خیلی پیش بره به بیمارستان زنگ زد و اورژانس اومد و یه ماه تو بیمارستان خوابید تا خوب شد

این هم نقل دکتر بودن روحیه منه تا میام طبابت کنم چنان بلایی سر خودم میارم که یه چند ماهی باید بخوابم تا دوباره سر پا وایسم

0 Comments:

Post a Comment

<< Home