Tuesday, February 20, 2007

منع


چیزهایی که شنیدم و دیدم و فهمیدم این قدر بزگتر از قد و فهم عقل من بود که میخواستم سرمو بکوبم به دیوار باورم نمی شد این آدم مثل من بود حتی توی خیلی از زمینه ها بهتر ازمن گفتم خدایا مگه میشه این دفعه واقعا دیگه نمی تونم این مسئله رو تحلیل کنم مگه میشه مگه این آدم چی کم داره که تن به این خواری داده قیافه تیپ سن تحصیلات حتی هنر از هر چیزی اطلاع داشت و من نمی توانستم باور کنم و گفتم خدایا دیدی گفتی از این بشر دوپا هیچی بعید نیست هیچی پس باز پناه می برم به تو از خودم ازخود خود خود بدم پناهم میدی

2 Comments:

Blogger koooootah said...

با شما احساس هم حسي مي كنم درمورد كوبوندن سر هم من تجربه اش رو داشتم فايده اي نداشت ...راستي منم سال مار به دنيا اومدم

8:23 PM  
Blogger حسين حاجي غفاري said...

az to behtar khoda nayafaride.to az behtarin afaridehaye khodae.bavar kon va hamishe be bodanet va khob bodanet eftekhar kon

11:55 AM  

Post a Comment

<< Home